Interjú a Read-Blogon

Az 1001 posztötlet vállalkozóknak című könyv második, bővített kiadásának apropójából kereste meg az Alfa Ügynöknökségünk alapítóját és tulajdonosát, Tóth Krisztát a Read-Blog, hogy interjút készítsenek vele. Az interjút mi is közzétesszük. Korábban olvastam Tóth...

Hogyan készülj fel egy rádióinterjúra?

Vállalkozóként minden megjelenési lehetőség számít, legyen szó rádióinterjúról vagy újságcikkről. Ezek mind hosszú távon ható marketingeszközök. Na, de hogyan készülj fel egy rádióinterjúra úgy, hogy abból a legtöbbet tudd kihozni és utána az anyagot a létező összes...

Célkitűzés: Vállalkozóként így csináld!

Ha neked is vállalkozásod van, tudod, hogy mennyire fontos, hogy legyenek célok kitűzve, amerre haladni szeretnél a cégeddel, amiket szeretnél meghatározott időn belül elérni. Ezek azonban sokszor úgy járnak, mint az éveleji fogadalmak: Nagy elánnal fogadalmat...

TikTok-csatornát indítottunk az 1001 posztötletnek

Az 1001 posztötlet vállalkozóknak könyvünk 2021-es első és 2024-es második, bővített kiadása is akkora sikert ért el a szövegírók, vállalkozók körében, hogy úgy döntöttünk, érdemes egy külön TikTok-csatornát is indítani neki. A TikTok-csatorna persze nem azért van,...

Hogyan lehet két Facebook-oldalt összevonni?

Ha nem is mindennapos kérdésként, de gyakran felmerül vállalkozói körökben: Hogyan tudunk két Facebook-oldalt összevonni, egyesíteni? Erre akkor lehet szükségünk, ha a vállalkozásunk több oldalt is kezelt korábban, de alapvetően hasonló a funkciójuk, a célközönségük,...
Interjú a Read-Blogon

Interjú a Read-Blogon

Az 1001 posztötlet vállalkozóknak című könyv második, bővített kiadásának apropójából kereste meg az Alfa Ügynöknökségünk alapítóját és tulajdonosát, Tóth Krisztát a Read-Blog, hogy interjút készítsenek vele. Az interjút mi is közzétesszük. Korábban olvastam Tóth...

bővebben
Hogyan készülj fel egy rádióinterjúra?

Hogyan készülj fel egy rádióinterjúra?

Vállalkozóként minden megjelenési lehetőség számít, legyen szó rádióinterjúról vagy újságcikkről. Ezek mind hosszú távon ható marketingeszközök. Na, de hogyan készülj fel egy rádióinterjúra úgy, hogy abból a legtöbbet tudd kihozni és utána az anyagot a létező összes...

bővebben
Hogyan készítsünk tartalomnaptárt?

Hogyan készítsünk tartalomnaptárt?

Minden sikeres tartalommarketing-stratégiában ott dobban a szíve, a jól megszervezett tartalomnaptár. Ez nem csupán egy ütemező eszköz, hanem egy stratégiai térkép, amely segít rendszerezni az ötleteket, követni a határidőket és biztosítani a tartalmak folyamatos,...

bővebben
Helyi SEO: Hogyan érd el a helyi közönséget?

Helyi SEO: Hogyan érd el a helyi közönséget?

A helyi SEO, vagyis a keresőmotor-optimalizálás helyi szinten létfontosságú eszköze minden olyan vállalkozásnak, amelyik helyi közönséget céloz meg. Egy jól megtervezett helyi SEO-stratégia segíthet növelni a weboldalad láthatóságát a helyi keresési eredményekben,...

bővebben

Feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, így értesítést kaphatsz az új cikkekről, letölthető anyagokról.

Ugye, nem hagyod csak úgy itt a kosaradat? 😉

Add meg itt lent az e-mail címedet, hogy elmentsük neked a bevásárlókosaradat későbbre. És - ki tudja - lehet, hogy küldünk neked egy extra kedvezménykupont. 😉