1001 posztötlet vállalkozóknak

 

Hogy soha többé ne maradj ihlet nélkül a közösségi médiában és a céged honlapján.

 

Tóth Kriszta - 1001 posztötlet vállalkozóknak (második kiadás)
1001 posztötlet vállalkozóknak

Egy vállalkozásnak mind a honlapján, mind a közösségi média felületein folyamatosan kommunikálnia kell. Ehhez állandóan újabb és újabb témákat találni nehéz feladat.

Ha neked is ismerős az érzés, hogy üveges tekintettel ülsz le a gép elé és fogalmad sincs, miről írj, majd órákon keresztül vadászol a neten ötletek, cikkcímek, témák után, egyre kétségbeesettebben, mert tudod, ha aznapra meg is találod a témát, holnap megint kezdheted előlről…

Ha te is találkoztál már ezzel a problémával, s épp ezért jól jönne egy forrás,

ami kifogyhatatlanul, folyamatosan ellát témával,
 ami nem csak egy-egy szakmának szól,
ami nem csak odavetett címeket tartalmaz,

akkor megtaláltad a megoldást.

 

 

 

Persze, a net tele van kismillió olyan cikkel, amelyekben találhatunk 5-10-20-30 ötletet, lehetséges cikkcímet. Elvétve van egy-kettő, amely meghaladja az 50-et, esetleg a 100-at. De ezeknek az írásoknak a többsége vagy egy-egy konkrét iparágnak szólnak, vagy megfoghatatlan, a keresőrobotoknak szóló üres lózungok.

 

Olyan cikk, olyan könyv, ami

⇨ több mint 1000 ilyen ötletet írt volna össze egy felületen,

 ezáltal örök, kifogyhatatlan forrást biztosítva a vállalkozások számára, és ahol

⇨ az ötletek nem csak egy-egy szakterületre lefordítva

⇨ vagy csak megfoghatatlan általánosításként vannak megfogalmazva,

végképp nem volt eddig a piacon.

Nos, ezért írtam meg ezt a könyvet.

 

 

 

Az 1001 posztötlet vállalkozóknak egy 310 oldalas, valódi tartalommal bíró e-könyv. Mind az 1001 ötlet kézzelfogható, minden vállalkozás számára alkalmazható posztlehetőség.

Nem beszél mellé, nem egy pároldalas PDF-et tüntet fel kész könyvként. Ezzel a kiadvánnyal bármikor fel tudod tölteni a blogodat és a közösségi média oldalaidat minőségi tartalommal.

A könyv első kiadása 2021-ben jelent meg. A 2024-es második bővített kiadás az elsőhöz képest +110 oldallal és extra fejezetekkel bővült. Kapott a könyv egy komplett első részt is az ötletek elé, amelyben részletesen olvashatsz a közösségi média, az algoritmusok működéséről, hol, hogyan, mikor és mennyit “kell” posztolni, hogyan tűzz ki helyes célokat a posztolással és honnan tudod, hogy jó eredményt értél-e el. Szó esik benne a posztolás technikai hátteréről, az időzítő appokról és a SEO-ról is.

G

310 oldalas, valódi tartalommal bíró könyv bármilyen eszközön olvasható PDF formátumban.

G

1001 darab valódi, közérthető, minden vállalkozás számára alkalmazható posztötlet minden csatornádra.

G

A második, bővített kiadás +110 oldallal és eddig nem olvasható extra fejezetekkel bővült.

G

Megtanulhatod, hol, hogyan, mikor, mennyit “kell” posztolni a jó eredményekért, mindezt SEO-kompatibilisen.

És hogy miért pont én?

 

Mert mióta ismerem az írás művészetét, azóta írok. Írtam az összes iskolai lapba, papíros és elektronikus felületen, egyetemi lapba. Velem indult el anno Baranya megye első online napilapja még a kétezres évek elején. Tehát hivatásosként immáron 24 éve foglalkozom írással.

Szintén ugyanennyi ideje vállalkozom. Ezen belül 15 éve vannak online vállalkozásaim, 9 éve pedig marketingügynökségként számos ügyfél online felületére én, illetve a csapatom biztosítjuk a szöveges tartalmakat is. Az 1001 posztötlet a második könyvem volt, amit megírtam. Ha a mostani, bővített kiadást vesszük belőle, akkor a sorban ez most már az ötödik. Mindemellett van két online magazinom is, amelyekbe szintén rendszeresen publikálok.

Mindezekből adódóan több millió leütés sistereg már az ujjaimban, amelyeket több mint 20 év vállalkozás tapasztalatával írok le.

Tóth Kriszta, írónő

Tóth Kriszta – Az 1001 posztötlet vállalkozóknak szerzője

Ezt mondták róla, akik már megvették

„Amikor nem kapsz briefet egy munkához, mert ezer éve együtt dolgoztok, kívül-belül ismered a céget és minek is az, mert “úgyis szuperül megoldod”, olyankor jó, ha van kéznél valami, amiből témaötleteket meríthetsz. Szerencsére volt mihez nyúlni, hiszen nekem már megvan Tóth Kriszta legújabb könyve, az 1001 posztötlet vállalkozóknak. Ajánlom minden pályatársnak és neked is, ha vállalkozó vagy, de valami miatt mégsem akarod kiszervezni a szövegírást.”

Nagy Kriszta

szövegíró, Szövegdoboz

Ez a kötet egy olyan jól összerakott kis tudástár, mely profi szövegírónak vagy egy kisvállalkozónak is tud ezt-azt mutatni. Az 1001 olyan hangzatos szám. De nem ezért lett a kötet címe, hanem ezúttal van is mögöttes tartalma a számnak. Nemcsak össze lett adva a pár hasonló téma, az ünnepek és abból jött ki, hanem egy tényleges ötlettár, 1001 használható példával.

Nem használhatatlan sablonokkal dolgozik, hanem témákkal, felvezetésekkel beszélgetés megkezdéséhez, bővebben kifejthető vagy rövidebb posztok, blogbejegyzések tematikájával segíti olvasóit. Jó a stílus, a nyelvezet. Lendületesen, könnyen olvasható könyv a jó tagoltságnak, a megfelelő logikai felépítésének hála.

Mayerné R. Adrienn

szövegíró

“Mikor megláttam, már felcsigázott, így a pozitív visszajelzéseket olvasva én sem gondolkodtam sokáig, megvásároltam. A könyv igényesen felépített és valós segítséget nyújt a posztok írásához. Külön tetszik, hogy semmi hatásvadászat nincs benne, valóban azt adja, amit ígér, így maximálisan megérte a belefektetett összeg. Jó szívvel ajánlom a megvásárlását, valódi segítséget nyújt, remek ötletekkel, tippekkel.”

Kőtörő-Sleisz Anna

szövegíró

100% pénz-visszafizetési garancia

 

Mivel 100%-ig biztos vagyok abban, hogy ez az a könyv, aminek minden vállalkozó “könyvespolcán” ott kell lennie és ami egy örök, kifogyhatatlan ötlettárat biztosít a cég kommunikációjában, ezért 30 napig 100% pénz-visszafizetési garanciát vállalok az e-bookra.

Ha ennyi idő alatt nem győz meg téged erről ez a könyv, akkor a kockázat legyen az enyém. Csak írsz egy e-mailt és a teljes összeget visszafizetem neked.

 

100% pénz-visszafizetési garancia

Rendeld meg most a könyvet!

 

A könyv árát úgy kalkuláltam ki, hogy igazából már az első alkalommal, amikor üveges tekintettel ülsz le a gép elé és fogalmad sincs, miről írj, majd órákon keresztül vadászol a neten ötletek, cikkcímek, témák után, meg is térüljön számodra. Hisz ezt csak felcsapod, s már indul is az ötletláva rád, s az így megspórolt órákat jövedelmező dolgokkal tudod tölteni.

 

Ezt kapod:

☑️ 310 oldal
☑️ 1001 önálló posztötlet
☑️ tudástár az algoritmusok működéséről és arról
☑️ mikor, hogyan, mennyit posztolj a jó eredmények eléréséhez
☑️ minden eszközön használható PDF formátumban

Mindössze

4 990 Ft-ért

100% pénz-visszafizetési garanciával 30 napig.

Csak nyomd meg itt lent a KOSÁRBA TESZEM gombot, a következő oldalon add meg a számlázáshoz szükséges adataidat, válassz fizetési módot és már olvashatod is a sikeres posztolások titkait!

 

GYIK

Miért e-book?

A könyvnyomtatás árai nem olcsóak, így jóval többe kerülne maga a könyv is, az én célom pedig az volt, hogy minél többek számára elérhető legyen ez a tudás.

Túl sok az 1001 ötlet

A könyv célja, hogy folyamatosan ellásson téged ötletekkel. Nem kell egyben elolvasnod és megtanulnod az egészet. Viszont bármikor elakadsz, nincs ötleted vagy előre szeretnéd megtervezni a heti, havi, éves tartalmaid, akkor csak felcsapod a könyvet és máris tele leszel témákkal.

Nem fogom átlátni őket

1001 ötlet valóban nem kevés, de a könyv eme részét direkt úgy szerkesztettem meg, hogy könnyen átlátható legyen. Épp ezért az 1001 ötletet több nagy fejezetre bontottam. Találsz olyan részt, amiben

– a vállalkozásodról, cégedről való kommunikációhoz,

– a különböző felületeid közti forgalomtereléshez,

– kérdezéshez, aktivizáláshoz, kommunikációra bíráshoz,

– a termékeidről, szolgáltatásaidról való kommunikációhoz,

– rólad, a szakmád kérdéseiről, a céged mérföldköveiről

és még jó pár további területre bontva találsz ötleteket, konkrét tartalmakat.

B2B vállalkozásoknak is jó?

Természetesen. A könyv első részében található elméleti és gyakorlati tartalommarketinges tudásanyagra minden vállalkozástípusnak szüksége van. A könyv második részében található 1001 (+még néhány száz) ötlet pedig úgy lett összeállítva, hogy mindenki bőségesen talál benne az ő célcsoportjának megfelelő tartalmat.

Én lakossági piacra dolgozom

A könyv első részében található elméleti és gyakorlati tartalommarketinges tudásanyagra minden vállalkozástípusnak szüksége van. A könyv második részében található 1001 (+még néhány száz) ötlet pedig úgy lett összeállítva, hogy mindenki bőségesen talál benne az ő célcsoportjának megfelelő tartalmat.

Kell hozzá e-book olvasó?

Nem. A könyv minden készüléken egyformán olvasható PDF formátumban kapod meg. Így laptopon, mobiltelefonon és a különböző olvasókon is meg tudod nyitni.

Idővel elavulnak az ötletek

Bár a közösségi média és a Google algoritumusa, felépítése is folyamatosan változik, igyekeztem úgy megírni a könyvet, hogy a benne található ötletek évek múlva is érvényesek legyenek, folyamatosan segítségedre legyenek a tartalomgyártásban, ötletelésben, tervezésben.

Miért lett második kiadás?

Az első kiadás szövegírói és vállalkozói körökben is nagy sikert aratott. A vevőktől kapott visszajelzések kapcsán döntöttem úgy, hogy az 1001 ötlet mellé sokaknak nagy segítség lenne, ha a posztírás hogyanjáról is olvashatnának benne. Tehát nem újabb 1001 ötlet született – bár ezeket is újraolvastam, szerkesztgettem, s külön extra fejezetbe azért csak kerültek új ötletek is -, hanem a könyv kibővült elméleti és gyakorlati tudással is.

Lesz harmadik kiadás is?

Mivel mind a közösségi média, mind a Google algoritmusa, felépítése folyamatosan változik, így (bár igyekeztem ezekről is időtállóan írni) nem tartom kizártnak, hogy az erről szóló részeket idővel majd érdemes lesz frissíteni. Ebben az esetben – ahogyan az első kiadás vásárlói a második kiadást – a korábbi vásárlók féláron kaphatják majd meg az új kiadványt. 😉 

Mennyibe kerül?

A könyv nettó 3929, bruttó 4990 Ft-ba kerül. Áfás számlát kapsz róla, e-bookként 27%-os áfatartalommal, így akár költségként is el tudod számolni.

Hány oldalas a könyv?

310 oldal. Nem véletlenül írom fentebb, hogy ez nem egy pároldalas PDF, s nem is olyasmi, amit a ChatGPT-vel is meg tudsz íratni. 😉 Az első kiadás 190 oldalas volt. Abban az 1001 ötlet szerepelt önmagában egy minimális bevezetővel a tartalommarketingről. A második kiadás azért lett közel dupla akkora, mert ez a tartalommarketinges rész kibővült egy részletes elméleti-gyakorlati tudásanyaggá, illetve a könyv végére is bekerült még néhány száz további ötlet is.

Hol tudok beleolvasni?

Egyelőre az első kiadásba tudsz beleolvasni, de hamarosan a második kiadásból is osztunk meg oldalakat. Az első, még 190 oldalás kiadásba a Google Könyvek oldalán kukkanthatsz bele.

Ezt megíratom a ChatGPT-vel is

Nem fogod. 🙂 Igen, a mesterséges intelligencia valóban alkalmas ma már arra, hogy adjon néhány tíz témaötletet, de nagyobb mennyiség lekérése esetén elkezd ismételni. Olyan szinten rendszerbe tenni, kategorizálni, kereshetővé tenni pedig végképp nem fogja őket, mint ahogyan azt ebben a könyvben megtalálod. Plusz a második kiadás kibővült egy külön nagy fejezettel a tartalommarketing elméleti és gyakorlati tudnivalóiról, tele személyes, sokévnyi tapasztalattal. Így ebben a formában ezeket szintén nem fogod megkapni a ChatGPT-től.

Sok olvasnivalóm van most

Le a kalappal előtted, amiért folyamatosan képzed magad! Az 1001 posztötlet vállalkozóknak könyv első részében szintén sok tudást találsz a tartalommarketingről, de az igazán nagy értéke a könyv második felében található 1001 (plusz még néhány száz) ötlet, amelyeket nem kell egy ültő helyedben elolvasnod. Arra szolgálnak, hogy bármikor, amikor elakadsz a heti, havi vagy éves tartalmaid összeállításában, csak felcsapd a könyvet és máris tele legyél tartalmakkal.

Ugye, nem hagyod csak úgy itt a kosaradat? 😉

Add meg itt lent az e-mail címedet, hogy elmentsük neked a bevásárlókosaradat későbbre. És - ki tudja - lehet, hogy küldünk neked egy extra kedvezménykupont. 😉