Blog
Céges blogolás: Tartalom, érték, láthatóság
A céges blogolás ma már sokkal több, mint csak egy trendi marketingeszköz; egy olyan alapvető stratégia, amely hozzáadott értéket és láthatóságot ad a vállalkozásodnak. Egy jól megírt, gondosan karbantartott blog segíthet a SEO-ban, erősítheti az ügyfélkapcsolatokat...
Webinár: Hogyan hozd létre a tökéletes online workshopot?
A webinárok napjaink egyik legnépszerűbb online eszközei, amelyek lehetővé teszik szakértők és érdeklődők találkozását a virtuális térben. Egy jól megszervezett webinár növelheti a márkád láthatóságát, erősítheti az ügyfélkapcsolatokat, hozzájárulhat a hitelességed...
Helyi SEO: Hogyan érd el a helyi közönséget?
A helyi SEO, vagyis a keresőmotor-optimalizálás helyi szinten létfontosságú eszköze minden olyan vállalkozásnak, amelyik helyi közönséget céloz meg. Egy jól megtervezett helyi SEO-stratégia segíthet növelni a weboldalad láthatóságát a helyi keresési eredményekben,...
17 dolog, ami sikeressé teszi a vállalkozásod
Vállalkozást vezetni, fenntartani, sikerre vinni, az eredményeket megtartani, esetleg még folyamatosan növelni is komoly kihívás mindannyiunk számára. Vannak pontok, amik evidensek számunkra ahhoz, hogy ezeket elérjük, s vannak dolgok, amikre talán nem is gondolunk....
A landing page felépítésének 10 eleme
A tökéletes landing page vagy értékesítési oldal kialakítása művészet és egyben tudomány is. Felépítése kritikus fontosságú a sikeres online értékesítéshez. A megfelelő struktúra és elemek alkalmazása segít abban, hogy a látogatók érdeklődése fennmaradjon és végül...
A Facebook-oldalak célja és haszna
A Facebook hatalmas közösségi média platformként működik és világszerte több mint 2,8 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik. A vállalkozások számára ez hatalmas lehetőség a márkájuk népszerűsítésére és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A Facebook-oldalak...
SEO szövegírás – 13 lépés a sikerhez
A keresőoptimalizálás - azaz a SEO - nélkülözhetetlen eszköze a modern online marketingnek, amely segít abban, hogy weboldalunk minél jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján. Ehhez a SEO szövegírás az egyik alappillér, amelynek rengeteg tényező...
10+1 tipp, hogyan készíts sikeres landig page-et
A landing page, vagyis a céloldal (értékesítési oldal, sales oldal) az online marketing egyik legfontosabb eleme. De hogyan készítsd el úgy, hogy a lehető legtöbb látogató váljon ügyféllé? Ehhez szedtünk össze neked 10+1 tippet. Nézd meg őket! 1. Egyértelmű...
Goldman Sachs: A mesterséges intelligencia akár 300 millió állást is helyettesíthet
A Goldman Sachs gazdasági szakemberei szerint a generatív mesterséges intelligencia akár a jelenlegi munkahelyek negyedét, vagyis mintegy 300 millió munkahelyet is helyettesíthet világszerte. Az irodai és adminisztratív munkák állnak a legnagyobb veszélyben, utánuk...
A mesterséges intelligencia és az etika: Kié a felelősség?
Az MI technológiájának gyors fejlődése számos előnnyel jár a vállalkozások számára, azonban fontos figyelembe venni az etikai kérdéseket is. Hiába kínál a mesterséges intelligencia megannyi kecsegtető lehetőséget, saját jól felfogott érdekünk, hogy az etikai...
Mesterséges intelligencia – Ígéretes vagy félelmetes?
2022 év vége óta igen csak felgyorsultak az események a mesterséges intelligencia területén. Idén tavaszra pedig eljutottunk odáig, hogy szinte naponta jönnek a néha már-már szinte sokkoló hírek az újabb és újabb tudásáról. Kijelenthetjük, hogy a mesterséges...
A marketingstratégia 5 kötelező eleme
Ha azt szeretnéd, hogy a vállalkozásod sikeres legyen, akkor meg kell ismerned a marketingstratégia 5 kötelező elemét. Ezek segíthetnek abban, hogy jobban megértsd az ügyfeleid igényeit és hatékonyabb marketingtervet készíts. Ebben a cikkben mindent elmondok neked,...
Marketingtrendek – 2023. tavasz
A marketing világa folyamatosan változik és fejlődik, és az idei év sem kivétel ez alól. Az első negyedévben számos fontos hír, újdonság és eszköz jelent meg, amelyek hatással lehetnek a jövőbeli marketingtrendekre. Az alábbiakban összefoglaljuk az idei év első három...
Termékfejlesztési folyamat – Hogyan fejlesszünk ki egy terméket?
A termékfejlesztési folyamat során a vállalkozások új termékeket hoznak létre vagy meglévő termékeiket fejlesztik tovább. A termékfejlesztési folyamat során azonban fontos betartani néhány szabályt és lépést. Csak így érhetjük el, hogy az általunk készített termék a...
Ingyenes alkalmazások posztok időzítéséhez
Ha több közösségi média oldalt is kezelsz, már biztos szembesültél vele, hogy az bizony időigényes és folyamatos munkát jelent. Azonban a posztok időzítésével hatékonyabbá és kevésbé időrablóvá teheted ezt. Ehhez ma már számos alkalmazás áll a rendelkezésünkre....
Mikor, milyen közösségi médiát, csatornát használjunk?
A digitális kor nyújtotta lehetőségek tárháza széles és változatos. Egy magyar kisvállalkozás számára számos online csatorna áll rendelkezésre, hogy elérje célközönségét. Itt van néhány, amelyek általában világszerte és valószínűleg Magyarországon is relevánsak:...
Márkaaktivizmus: Hogyan kommunikálj társadalmi ügyeket?
A márkák egyre inkább felismerik, hogy a társadalmi felelősségvállalás nem csupán etikai kötelesség, hanem üzleti szükséglet is. A márkaktivizmus, azaz amikor egy vállalat aktívan állást foglal társadalmi kérdésekben, segíthet erősíteni a márka imázsát, mélyíteni az...
Médiatervezés: Hogyan érd el a megfelelő közönséget?
A digitális kor új kihívásokat és lehetőségeket teremtett a márkák számára a közönség elérésében és a hatékony médiatervezésben. A megfelelő közönség elérése és a márkaismeret növelése érdekében alapos tervezésre és stratégiai megközelítésre van szükség. Lássuk,...
Feliratkozás
Iratkozz fel a hírlevelünkre, így értesítést kaphatsz az új cikkekről, letölthető anyagokról.