[rt_reading_time label=”A cikk olvasási ideje körülbelül” postfix=”perc.” postfix_singular=”perc.”]

 

Ebben a bejegyzésben napi marketingtippjeinket, szösszeneteinket gyűjtjük össze. Amolyan soha be nem fejeződő cikk. Mindig bővül, ezért érdemes elmenteni a linket, s időnként ránézni. Na, meg persze ismételni sem árt. De akár úgy is tekinthetsz rá, mintha egy ellenőrzőlista, checklist lenne, amit érdemes néhány havonta átfutni, s ha találsz benne újat vagy még nem valósított eszközt, akkor azt alkalmazni a vállalkozásodban.

1. Gyűjts be fotókat a vevőidtől, ügyfeleidtől, amelyen a tőled vásárolt termékkel vagy az általad nyújtott szolgáltatás közben látható. Pl. épp a tőled vásárolt pulóver van rajta, az általad készített sminkben van egy rendezvényen, boldogan hajt el a tőled vett autóval, vidáman integet az apartmanodból való távozáskor stb., stb.. Ezeket a képeket oszd meg a Facebook-oldaladon, illetve ha van erre megfelelő hely (pl. blog) a honlapodon, akkor ott is. Remek visszajelzés a lehetséges vevőidnek, növeli a bizalmat és a vásárlási hajlandóságot az irányodba.

2. Használj upsellt! A gyorséttermek klasszikus kérdését, miszerint kérsz-e ketcupot, majonézt is, esetleg nagyobb üdítővel kéred-e a menüdet, mindenki ismeri. Az upsell pontosan ezt jelenti. Ezt te is megteheted, amikor vásárolnak tőled. Ajánlj fel még valamit! Legrosszabb esetben csak azt viszi, amit már kért is. Ha meg vesz még mást is, növelted a kosárértéked, s ezáltal a bevételed is.