A marketing befektetés, nem kiadás
Ha eredményekre van szükséged
Alfa Ügynökség – Tóth Kriszta
Alfa
2009 óta állunk ügyfeleink rendelkezésre
A cég vezetőjeként már több mint 20 éve vállalkozom, így elmondhatom magamról, hogy már szinte mindennel találkoztam, ami csak előfordulhat egy vállalkozó életében.
Az első online vállalkozásom 2009-ben indítottam, amely anyanyelvi lektorálással, majd szövegírással foglalkozott. Az ügyfelek igényeit kiszolgálva ez bővült ki aztán az évek alatt tartalommarketinggel, közösségi média kezelésével, kampányokkal. Pár év leforgása alatt ott találtam magam, hogy ez már valójában egy marketingügynökség.
A marketing olyan ütemben fejlődik, hogy egy ember nem tud minden területén folyamatosan topon lenni. Ezért ma már nem is egyedül dolgozom, minden szakterületre van egy csak arra a területre specializálódott munkatársam. Ennek köszönhetően mind a honlapok, mind a marketing, mind a szövegírás világában teljes körűen állunk ügyfeleink rendelkezésére. (Tóth Kriszta)
Gyerünk
Kezdjünk bele!
Valódi munka, valódi eredmények
Marketing
Első körben egyéni konzultációval segítünk külső, friss szemmel ránézni a vállalkozásodra, s megmutatjuk a lehetséges irányokat, fejlesztendő területeket, kézzel fogható, kivitelezhető ötletekkel látunk el. Ha pedig szeretnéd, a kivitelezésben is segítünk.
honlap
Amelyik vállalkozás nincs fent a neten, nincs honlapja, az ma már láthatatlan az emberek számára. A honlapkészítéstől kezdve a domainregisztráción, tárhelyszolgáltatáson át a már meglévő weblapok karbantartásáig állunk az ügyfelek rendelkezésére.
szövegírás
Szövegekre szükségünk van a honlapunkon és minden megjelenési felületünkön. Egyrészt ezekkel győzzük meg a vevőinket, másrészt a Google is ezek alapján szeret meg minket, mutat meg egyre jobb helyeken a keresőjében, s hoz számunkra további lehetséges ügyfeleket.
Előnyök
A 4 R szolgáltatója
Rövid határidővel,
Reális áron,
Rengeteg referenciával,
Remek szakemberekkel dolgozunk.
Ha szeretsz tanulni, fejlődni
kövesd velünk a marketing világát!
Válsághelyzetek kezelése a vállalkozásban
Válsághelyzetek mindig adódnak egy cég életében. Azonban az októberi egész estés Facebook-leállás vagy az elmúlt másfél év covidos lezárásai nagyon kíméletlenül mutattak rá a vállalkozások azon pontjaira, amiket annyira szeretünk halogatni. Ez pedig az online jelenlét, illetve a több lábon való állás. Röviden, vázlatpontokban összeszedtük, miket lenne életbevágóan fontos átgondolnod a céged érdekében, s mit tehetsz a saját jól felfogott érdekedben ezeken a területeken.
Trello – Cetlik és jegyzetfüzet helyett
Vállalkozóként rengeteg információt kell megjegyeznünk. Az ügyfelek kérései, a termékek információi, a céggel kapcsolatos intéznivalók, a folyamatosan száguldó agyunk megannyi ötlete. Aztán ott van a magánéletünk, a gyerek programjai, a bevásárlólista. Nem ártana...
Hiányoznak a kávézók? Itt a megoldás!
Több mint egy éve élünk a COVID húzd meg, ereszd meg korlátozásai közt. Akik korábban rendszeresen jártak éttermekbe, kávézókba, esetleg oda ültek be a laptopjukkal dolgozni, azoknak mostanra már nagyon hiányozhat a zaj.
Ha te is ilyen morajban szeretsz dolgozni, hiányzik a beszélgetések háttérzaja, itt a megoldás.
Ha nincs fájdalom, nincs nyereség
Valódi munka.
Valódi eredmények.
amit az ügyfeleink mondtak
Rólunk
Feliratkozás
Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy értesülj a legújabb cikkeinkről, letölthető anyagainkról, könyveinkről.