Blog
Megszűnik a szövegmennyiség korlátozása a Facebook-hirdetésekben
Ismét változások lesznek a hirdetések képein lévő szövegmennyiség tekintetében. Sokáig az úgynevezett 20%-os szabály volt érvényben. Ebben pár éve már tettek némi engedményt, most azonban teljesen eltörlik a szövegkorlátozást. Nézzük meg, mit jelent mindez a...
Milyen adatokat kell feltüntetni a céges honlapon?
Törvény határozza meg, melyek azok az adatok, amelyeket kötelező feltüntetnünk vállalkozásunkról a honlapon. Sokan élnek abban a tévhitben, hogy elegendő a cég neve, e-mail címe és telefonszáma is. Ez azonban csak töredéke a szükségesnek, s egy vizsgálódás során...
Facebook-leállás – Mit csinálj, ha leáll a Facebook?
Egyre gyakrabban fordulnak elő anomáliák a Facebook rendszerében. Ezek a magánéletünkben is okozhatnak fennakadásokat, megkezdett beszélgetéseket nem tudunk folytatni, nem érjük el ismerőseinket, de a céges folyamatokban is problémákat jelenthetnek. A privát...
Upsell, downsell, cross-sell – Mi a különbség köztük?
Hála az internetnek, rengeteg marketinges anyag vált könnyen elérhetővé a kisvállalkozások számára, így ha nincs is állandó marketinges munkatársa egy cégnek, képezhetik magukat, elleshetnek és alkalmazhatnak saját maguk is egy-egy technikát. S egyben ugyanezen okból...
10+1 pont, ami nélkül ne rendelj honlapot senkitől
Elcsépelt igazság, hogy ma már az a vállalkozás, amelyik nincs fent a neten, nincs honlapja, az nem is létezik. Tehát honlap kell. Kevesen vállalják be, hogy autodidakta módon kitanulják a honlapkészítés mesterségét is, ezért inkább kiadják azt egy külsős cégnek....
Hogyan állítsd be a Facebook-oldalad?
Az alábbi cikkel azoknak szeretnénk segíteni, akik most hozták létre első Facebook oldalukat, s szeretnék megtanulni azokat az apró trükköket, praktikákat, amelyek segítenek sikeressé tenni az oldalt. Ha te ennél már profibb vagy, nézz körbe a blog többi cikke...
7 ok, amiért elengedhetetlen eszköz a céges blog
A céges blog azon kevés marketingeszköz közé tartozik, amely hosszú évek óta stabil pontként szerepel az erősen ajánlott eszközök listáján. Nem véletlen. Olyan előnyei, pozitív hozadékai vannak a blogírásnak, amelyeket egyszerűen vétek lenne nem kihasználni. Összeszedtük ezek közül a legfontosabbakat.
8 ingyenes eszköz a látogatószerzéshez
Rengeteg eszköz áll a rendelkezésünkre, ha arról van szó, hogyan szerezzünk látogatókat a honlapunkra. Vannak, amelyek pénzbe kerülnek, s nem kerülgethetjük ki őket örökké, de nem is kell azonnal fejjel rohanni a falnak. Kezdjünk az egyszerű és ingyenes eszközökkel,...
Interjú a Tisza Rádió Pluszban
Az a nagy megtiszteltetés ért minket, hogy a Tisza Rádió Plusz interjút készített az Alfa Ügynökség alapítójával, tulajdonosával, Tóth Krisztával. Fodor László arról kérdezte Krisztát, hogy honnan indult a vállalkozás, hol tart most, miben tud segíteni az ügyfeleknek,...
Ismét megváltoztatható a linkek előnézete a Facebookon
Pár hónapja a Facebook elvette tőlünk, oldaltulajdonosoktól a lehetőségét annak, hogy a bejegyzéseinkbe betett linkek előnézetét saját szájízünk szerint átszabhassuk. Most ezt a lehetőséget részben visszakaptuk, bizonyos feltételek mellett ismét szerkeszthetővé vált...
Twitter billentyűkombinációk a villámgyors használatért
Használod a Twittert? Akkor ennek az összeállításnak most nagyon fogsz örülni! Összeszedtük neked azokat a billentyűkombinációkat, amikkel egy-egy gombnyomással el tudod érni a kívánt hatást.
Számlázás mint marketingeszköz
Meglepő lehet az állítás, de akár maga a számlázási folyamat is lehet egy szuper marketingeszköz a kezedben. Összeszedtünk pár ötletet, miért érdemes a számlakiállítást is marketingre használni.
Feliratkozás
Iratkozz fel a hírlevelünkre, így értesítést kaphatsz az új cikkekről, letölthető anyagokról.