Mitől függ, mennyibe kerül egy szövegíró munkája?

Mivel az Alfa Ügynökségnél is foglalkozunk szövegírással, így munkánk során sűrűn találkozunk a kérdéssel: Mitől függ, mennyibe kerül egy szövegíró munkája? A szövegírói szolgáltatások díjazása egy összetett kérdés, amelyet sokban árnyal a szövegíró szakmai...

A WordPress gyorsabbá tétele és optimalizálása

Hosszú évekig volt rossz híre a WordPress alapú honlapoknak. Lassúság, nehézkesség, kevés funkció - mondták a kritikusai. Ma már azonban ezek a legkevésbé sem igazak rá. Szinte bármilyen tudás, funkció kihozható belőle, amire egy kisvállalkozásnak - de megkocáztatom,...

SEO: Ezekre figyelj nagyon!

Azok számára, akiknek van honlapjuk, folyamatos kérdés, hogyan lehet jó eredményeket elérni a SEO-ban? Valójában egyszerű. Az alap dolgokhoz ráadásképp nagy eséllyel nincs is szükség szakkönyvekre, szakértőkre, videókra. Nem kell plusz időt vagy pénzt beleölni. Csak...

Mi mit jelent a honlap látogatottsági adataiban?

A honlapok látogatottságának mérése és értelmezése fontos a digitális marketingben és webfejlesztésben. A látogatottságot számos adat alapján lehet mérni és elemezni. Íme néhány alapvető mutató és azok jelentése.   Látogatók száma (Visitors) Ez azt mutatja, hogy...

Interjú a Read-Blogon

Az 1001 posztötlet vállalkozóknak című könyv második, bővített kiadásának apropójából kereste meg az Alfa Ügynöknökségünk alapítóját és tulajdonosát, Tóth Krisztát a Read-Blog, hogy interjút készítsenek vele. Az interjút mi is közzétesszük. Korábban olvastam Tóth...
A WordPress gyorsabbá tétele és optimalizálása

A WordPress gyorsabbá tétele és optimalizálása

Hosszú évekig volt rossz híre a WordPress alapú honlapoknak. Lassúság, nehézkesség, kevés funkció - mondták a kritikusai. Ma már azonban ezek a legkevésbé sem igazak rá. Szinte bármilyen tudás, funkció kihozható belőle, amire egy kisvállalkozásnak - de megkocáztatom,...

bővebben
SEO: Ezekre figyelj nagyon!

SEO: Ezekre figyelj nagyon!

Azok számára, akiknek van honlapjuk, folyamatos kérdés, hogyan lehet jó eredményeket elérni a SEO-ban? Valójában egyszerű. Az alap dolgokhoz ráadásképp nagy eséllyel nincs is szükség szakkönyvekre, szakértőkre, videókra. Nem kell plusz időt vagy pénzt beleölni. Csak...

bővebben
Interjú a Read-Blogon

Interjú a Read-Blogon

Az 1001 posztötlet vállalkozóknak című könyv második, bővített kiadásának apropójából kereste meg az Alfa Ügynöknökségünk alapítóját és tulajdonosát, Tóth Krisztát a Read-Blog, hogy interjút készítsenek vele. Az interjút mi is közzétesszük. Korábban olvastam Tóth...

bővebben
Hogyan készülj fel egy rádióinterjúra?

Hogyan készülj fel egy rádióinterjúra?

Vállalkozóként minden megjelenési lehetőség számít, legyen szó rádióinterjúról vagy újságcikkről. Ezek mind hosszú távon ható marketingeszközök. Na, de hogyan készülj fel egy rádióinterjúra úgy, hogy abból a legtöbbet tudd kihozni és utána az anyagot a létező összes...

bővebben
Célkitűzés: Vállalkozóként így csináld!

Célkitűzés: Vállalkozóként így csináld!

Ha neked is vállalkozásod van, tudod, hogy mennyire fontos, hogy legyenek célok kitűzve, amerre haladni szeretnél a cégeddel, amiket szeretnél meghatározott időn belül elérni. Ezek azonban sokszor úgy járnak, mint az éveleji fogadalmak: Nagy elánnal fogadalmat...

bővebben
Hogyan lehet két Facebook-oldalt összevonni?

Hogyan lehet két Facebook-oldalt összevonni?

Ha nem is mindennapos kérdésként, de gyakran felmerül vállalkozói körökben: Hogyan tudunk két Facebook-oldalt összevonni, egyesíteni? Erre akkor lehet szükségünk, ha a vállalkozásunk több oldalt is kezelt korábban, de alapvetően hasonló a funkciójuk, a célközönségük,...

bővebben
Hogyan használd a ChatGPT-t SEO-tartalmaid fejlesztésére?

Hogyan használd a ChatGPT-t SEO-tartalmaid fejlesztésére?

A SEO, vagyis a keresőmotor-optimalizálás az egyik legfontosabb eszköze minden online jelenléttel rendelkező vállalkozásnak. A megfelelően optimalizált tartalom segíthet a weboldalad rangsorolásában, így több látogatót és potenciális ügyfelet érhetsz el. A ChatGPT és...

bővebben
Hogyan készítsünk tartalomnaptárt?

Hogyan készítsünk tartalomnaptárt?

Minden sikeres tartalommarketing-stratégiában ott dobban a szíve, a jól megszervezett tartalomnaptár. Ez nem csupán egy ütemező eszköz, hanem egy stratégiai térkép, amely segít rendszerezni az ötleteket, követni a határidőket és biztosítani a tartalmak folyamatos,...

bővebben

Feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, így értesítést kaphatsz az új cikkekről, letölthető anyagokról.

Ugye, nem hagyod csak úgy itt a kosaradat? 😉

Add meg itt lent az e-mail címedet, hogy elmentsük neked a bevásárlókosaradat későbbre. És - ki tudja - lehet, hogy küldünk neked egy extra kedvezménykupont. 😉