Blog
A landing page felépítésének 10 eleme
A tökéletes landing page vagy értékesítési oldal kialakítása művészet és egyben tudomány is. Felépítése kritikus fontosságú a sikeres online értékesítéshez. A megfelelő struktúra és elemek alkalmazása segít abban, hogy a látogatók érdeklődése fennmaradjon és végül...
A Facebook-oldalak célja és haszna
A Facebook hatalmas közösségi média platformként működik és világszerte több mint 2,8 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik. A vállalkozások számára ez hatalmas lehetőség a márkájuk népszerűsítésére és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A Facebook-oldalak...
SEO szövegírás – 13 lépés a sikerhez
A keresőoptimalizálás - azaz a SEO - nélkülözhetetlen eszköze a modern online marketingnek, amely segít abban, hogy weboldalunk minél jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján. Ehhez a SEO szövegírás az egyik alappillér, amelynek rengeteg tényező...
10+1 tipp, hogyan készíts sikeres landig page-et
A landing page, vagyis a céloldal (értékesítési oldal, sales oldal) az online marketing egyik legfontosabb eleme. De hogyan készítsd el úgy, hogy a lehető legtöbb látogató váljon ügyféllé? Ehhez szedtünk össze neked 10+1 tippet. Nézd meg őket! 1. Egyértelmű...
Goldman Sachs: A mesterséges intelligencia akár 300 millió állást is helyettesíthet
A Goldman Sachs gazdasági szakemberei szerint a generatív mesterséges intelligencia akár a jelenlegi munkahelyek negyedét, vagyis mintegy 300 millió munkahelyet is helyettesíthet világszerte. Az irodai és adminisztratív munkák állnak a legnagyobb veszélyben, utánuk...
A mesterséges intelligencia és az etika: Kié a felelősség?
Az MI technológiájának gyors fejlődése számos előnnyel jár a vállalkozások számára, azonban fontos figyelembe venni az etikai kérdéseket is. Hiába kínál a mesterséges intelligencia megannyi kecsegtető lehetőséget, saját jól felfogott érdekünk, hogy az etikai...
Mesterséges intelligencia – Ígéretes vagy félelmetes?
2022 év vége óta igen csak felgyorsultak az események a mesterséges intelligencia területén. Idén tavaszra pedig eljutottunk odáig, hogy szinte naponta jönnek a néha már-már szinte sokkoló hírek az újabb és újabb tudásáról. Kijelenthetjük, hogy a mesterséges...
A marketingstratégia 5 kötelező eleme
Ha azt szeretnéd, hogy a vállalkozásod sikeres legyen, akkor meg kell ismerned a marketingstratégia 5 kötelező elemét. Ezek segíthetnek abban, hogy jobban megértsd az ügyfeleid igényeit és hatékonyabb marketingtervet készíts. Ebben a cikkben mindent elmondok neked,...
Marketingtrendek – 2023. tavasz
A marketing világa folyamatosan változik és fejlődik, és az idei év sem kivétel ez alól. Az első negyedévben számos fontos hír, újdonság és eszköz jelent meg, amelyek hatással lehetnek a jövőbeli marketingtrendekre. Az alábbiakban összefoglaljuk az idei év első három...
Termékfejlesztési folyamat – Hogyan fejlesszünk ki egy terméket?
A termékfejlesztési folyamat során a vállalkozások új termékeket hoznak létre vagy meglévő termékeiket fejlesztik tovább. A termékfejlesztési folyamat során azonban fontos betartani néhány szabályt és lépést. Csak így érhetjük el, hogy az általunk készített termék a...
Ingyenes alkalmazások posztok időzítéséhez
Ha több közösségi média oldalt is kezelsz, már biztos szembesültél vele, hogy az bizony időigényes és folyamatos munkát jelent. Azonban a posztok időzítésével hatékonyabbá és kevésbé időrablóvá teheted ezt. Ehhez ma már számos alkalmazás áll a rendelkezésünkre....
Közösségi média: Vállalkozóként hol, mikor és hogyan posztolj?
Még februárban rendezték meg a Milliomos Fordító Konferenciát, ahol számos neves előadó között Tóth Kriszta, az Alfa Ügynökség tulajdonosa is előadott. Az előadás témája az volt, hogy vállalkozóként – többek közt fordítóként -, hogyan igazodjunk el a közösségi média...
Megoldási lehetőség a KATÁ-ra, avagy kinek és mikor jó az átalányadózás
Sokaknál nagy port kavartak a héten bejelentett és már el is fogadott KATÁ-s változtatások. Az új törvény értelmében KATÁ-s vállalkozó csak magánszemélynek állíthat ki számlát, ezzel pedig a több százezer eddigi KATÁ-s vállalkozó közül igen sokan kiesnek a...
A WooCommerce rendelési állapotok
A WooCommerce rendelési állapotok elsőre talán kaotikusnak tűnhetnek, azonban ha megértjük a logikájukat, nagyon is ésszerűekké válnak. Cikkünkben összeszedtük mind a 7 státuszt és hogy melyik mire szolgál.
Az év színe 2000-től napjainkig
A Pantone alapvetően egy festékgyár, amely New Jerseyben, Carlstadtban található. Ugyanakkor a Pantone nevet a legtöbben nem a vállalatról, hanem a Pantone Színazonosító Rendszerről, a Pantone Matching Systemről ismerik. Ez egy a gyár által szabadalmaztatott...
Vállalkozóként kell-e írnod a háborúról?
Az elmúlt napokat szinte egyetlen egy dolog uralta, a szomszéd országban, Ukrajnában kitört háború. Mindannyian a híreket lessük, várjuk a fejleményeket, keressük az információmorzsákat, minket ez vajon hogyan fog érinteni. Vállalkozóként pedig felmerül az emberben,...
Válsághelyzetek kezelése a vállalkozásban
Válsághelyzetek mindig adódnak egy cég életében. Azonban az októberi egész estés Facebook-leállás vagy az elmúlt másfél év covidos lezárásai nagyon kíméletlenül mutattak rá a vállalkozások azon pontjaira, amiket annyira szeretünk halogatni. Ez pedig az online jelenlét, illetve a több lábon való állás. Röviden, vázlatpontokban összeszedtük, miket lenne életbevágóan fontos átgondolnod a céged érdekében, s mit tehetsz a saját jól felfogott érdekedben ezeken a területeken.
Trello – Cetlik és jegyzetfüzet helyett
Vállalkozóként rengeteg információt kell megjegyeznünk. Az ügyfelek kérései, a termékek információi, a céggel kapcsolatos intéznivalók, a folyamatosan száguldó agyunk megannyi ötlete. Aztán ott van a magánéletünk, a gyerek programjai, a bevásárlólista. Nem ártana...
Feliratkozás
Iratkozz fel a hírlevelünkre, így értesítést kaphatsz az új cikkekről, letölthető anyagokról.