Blog
Mitől függ, mennyibe kerül egy szövegíró munkája?
Mivel az Alfa Ügynökségnél is foglalkozunk szövegírással, így munkánk során sűrűn találkozunk a kérdéssel: Mitől függ, mennyibe kerül egy szövegíró munkája? A szövegírói szolgáltatások díjazása egy összetett kérdés, amelyet sokban árnyal a szövegíró szakmai...
A WordPress gyorsabbá tétele és optimalizálása
Hosszú évekig volt rossz híre a WordPress alapú honlapoknak. Lassúság, nehézkesség, kevés funkció - mondták a kritikusai. Ma már azonban ezek a legkevésbé sem igazak rá. Szinte bármilyen tudás, funkció kihozható belőle, amire egy kisvállalkozásnak - de megkocáztatom,...
SEO: Ezekre figyelj nagyon!
Azok számára, akiknek van honlapjuk, folyamatos kérdés, hogyan lehet jó eredményeket elérni a SEO-ban? Valójában egyszerű. Az alap dolgokhoz ráadásképp nagy eséllyel nincs is szükség szakkönyvekre, szakértőkre, videókra. Nem kell plusz időt vagy pénzt beleölni. Csak...
Mi mit jelent a honlap látogatottsági adataiban?
A honlapok látogatottságának mérése és értelmezése fontos a digitális marketingben és webfejlesztésben. A látogatottságot számos adat alapján lehet mérni és elemezni. Íme néhány alapvető mutató és azok jelentése. Látogatók száma (Visitors) Ez azt mutatja, hogy...
Interjú a Read-Blogon
Az 1001 posztötlet vállalkozóknak című könyv második, bővített kiadásának apropójából kereste meg az Alfa Ügynöknökségünk alapítóját és tulajdonosát, Tóth Krisztát a Read-Blog, hogy interjút készítsenek vele. Az interjút mi is közzétesszük. Korábban olvastam Tóth...
Hogyan készülj fel egy rádióinterjúra?
Vállalkozóként minden megjelenési lehetőség számít, legyen szó rádióinterjúról vagy újságcikkről. Ezek mind hosszú távon ható marketingeszközök. Na, de hogyan készülj fel egy rádióinterjúra úgy, hogy abból a legtöbbet tudd kihozni és utána az anyagot a létező összes...
Célkitűzés: Vállalkozóként így csináld!
Ha neked is vállalkozásod van, tudod, hogy mennyire fontos, hogy legyenek célok kitűzve, amerre haladni szeretnél a cégeddel, amiket szeretnél meghatározott időn belül elérni. Ezek azonban sokszor úgy járnak, mint az éveleji fogadalmak: Nagy elánnal fogadalmat...
TikTok-csatornát indítottunk az 1001 posztötletnek
Az 1001 posztötlet vállalkozóknak könyvünk 2021-es első és 2024-es második, bővített kiadása is akkora sikert ért el a szövegírók, vállalkozók körében, hogy úgy döntöttünk, érdemes egy külön TikTok-csatornát is indítani neki. A TikTok-csatorna persze nem azért van,...
Hogyan lehet két Facebook-oldalt összevonni?
Ha nem is mindennapos kérdésként, de gyakran felmerül vállalkozói körökben: Hogyan tudunk két Facebook-oldalt összevonni, egyesíteni? Erre akkor lehet szükségünk, ha a vállalkozásunk több oldalt is kezelt korábban, de alapvetően hasonló a funkciójuk, a célközönségük,...
ChatGPT: Befellegzett a szövegíróknak és a marketingeseknek?
A ChatGPT megjelenésével, majd hirtelen és hatalmas térnyerésével egyre többször hallani, hogy jó pár szakmának befellegzett. Ezek között emlegetik rendszeresen a marketinget és a szövegírást is. Vajon tényleg elveszi a munkájukat a mestersésges intelligencia? Mi...
A TikTok algoritmusának megértése: Hogyan növeld az elérésedet és a követőid számát
A TikTok világszerte hatalmas népszerűségre tett szert, azonban sokan még mindig küzdenek az elérés és a követőszám növelésével. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan működik a TikTok algoritmusa és milyen stratégiákat alkalmazhatsz a tartalmad optimalizálására a nagyobb...
Marketingtrendek 2024-ben: Új stratégiák és eszközök az üzleti növekedéshez
Az üzleti világ folyamatosan változik és ezalól a marketing sem kivétel. Ahhoz, hogy sikeressé válj és megőrizd a versenyelőnyödet, lépést kell tartanod a legújabb trendekkel és technológiákkal is. Lássuk, milyen irányokat várhatunk 2024-ben a marketing területén és...
Hogyan használd a ChatGPT-t SEO-tartalmaid fejlesztésére?
A SEO, vagyis a keresőmotor-optimalizálás az egyik legfontosabb eszköze minden online jelenléttel rendelkező vállalkozásnak. A megfelelően optimalizált tartalom segíthet a weboldalad rangsorolásában, így több látogatót és potenciális ügyfelet érhetsz el. A ChatGPT és...
E-mail-marketing: Hogyan írj olyan üzeneteket, amiket tényleg elolvasnak?
Az e-mail-marketing az egyik leghatékonyabb eszköze lehet a vállalkozásodnak, ha jól csinálod. De hogyan készíthetsz olyan e-mailt, amit nemcsak megnyitnak, hanem el is olvasnak? Itt van néhány tipp és trükk, amitől az e-mailjeid kiemelkednek a tömegből és valóban...
7 tipp: Online pénzkeresés a ChatGPT-vel
A mesterséges intelligencia (MI/AI) folyamatosan újabb és újabb lehetőségeket nyit meg a vállalkozások, vállalkozók számára. A ChatGPT, az OpenAI által kifejlesztett fejlett nyelvi modell tudása különösen figyelemre méltó a marketing területén, forradalmasítja a...
Buyer persona: Így határozd meg a célközönséged
Minden sikeres marketingstratégia alapja a jól megértett és jól meghatározott célközönség. Ennek egyik leghatékonyabb módja a buyer persona, vásárlói személyiség elkészítése. De mit is jelent ez pontosan és hogyan csinálhatod jól? Ebben a cikkben lépésről lépésre...
A SEO és tartalommarketing szimbiózisa: Hogyan építheted az online jelenléted?
Az online világban való érvényesülés alapja a láthatóság és az elérhetőség. A SEO (keresőoptimalizálás) és a tartalommarketing együttes ereje kulcsfontosságú lehet az online jelenlét megerősítésében. De hogyan használhatod ki ezeket az eszközöket a legjobban? Ebben a...
Hogyan készítsünk tartalomnaptárt?
Minden sikeres tartalommarketing-stratégiában ott dobban a szíve, a jól megszervezett tartalomnaptár. Ez nem csupán egy ütemező eszköz, hanem egy stratégiai térkép, amely segít rendszerezni az ötleteket, követni a határidőket és biztosítani a tartalmak folyamatos,...
Feliratkozás
Iratkozz fel a hírlevelünkre, így értesítést kaphatsz az új cikkekről, letölthető anyagokról.